Nežna moč besed – Kako se odzvati, da nam čustva ne zameglijo presoje

PREDAVANJE O SKRIVNOSTIH PRIJAZNE IN SPOŠTLJIVE KOMUNIKACIJE
Predavateljica prim. Simona Repar Bornšek, dr.med , spec., mediatorka, praktik transakcijske analize

December je čas bližine, druženja in tudi trenutkov, ko se med prazničnim vrvežem hitro znajdemo pod dodatnim čustvenim pritiskom. Prav v takih situacijah lahko neizrečena pričakovanja, utrujenost ali napetosti privedejo do nesporazumov in prepirov. Zato je dobra in spoštljiva komunikacija v prazničnih dneh še posebej dragocena.

Na predavanju bomo spoznali praktične napotke za umirjanje lastnih čustvenih odzivov ter razumevanje sogovornika, zlasti v zahtevnih pogovorih, ki nas prizadenejo ali vržejo iz ravnotežja. Predavateljica, izkušena mediatorka, ki se s področjem komunikacije ukvarja od leta 2012, bo svoje bogate izkušnje iz delovanja z različnimi organizacijami prepletla v jasne, uporabne smernice za vsakodnevne odnose.

Dogodek je priložnost, da se na praznike pripravimo z več notranjega miru, razumevanja in nežne moči besed.


O predavateljici

Simona Repar Bornšek je zdravnica, specialistka družinske medicine, zaposlena v ZD Ljubljana. Je članica Sveta za mediacijo pri Zdravniški zbornici Slovenije, kjer deluje kot aktivna mediatorka pri reševanju sporov v zdravstvu, pa tudi pri pripravi vsebin in vodenju delavnic s področja komunikacije. Veliko ima tudi izkušenj z vodenjem, saj je v Zdravstvenem domu Ljubljana 10 let vodila enoto z 250 zaposlenimi, kot državna sekretarka pa je službovala tudi na Ministrstvu za zdravje. V času epidemije Covid je vodila največji cepilni center v državi.

Leta 2011 je prevzela vodenje enote Vič Rudnik in se kot predstojnica začela srečevati z reševanjem pritožb. Izzivi pri tem so botrovali odločitvi za izobraževanje s področja mediacije. Od leta 2014 sodeluje z Združenjem zdravstvenih zavodov Slovenije, ki pripravlja usposabljanja za mediatorje in je pobudnica ustanovitve Mediacijskega centra ZD Ljubljana. V njem deluje kot mediatorka, predvsem pa si prizadeva, da bi se mediacijskih veščin in boljšega sporazumevanja naučilo čim več zaposlenih. O mediaciji predava specializantom družinske medicine v okviru modula Profesionalizem in vodi delavnice Sporočanje slabe novice in Komunikacija s težavnim pacientom za študente medicinske fakultete. Je mentorica študentom in specializantom družinske medicine, še vedno pa se tudi sama veliko izobražuje – med drugim po opravljeni osnovni stopnji nadaljuje s študijem transakcijske analize. Kot vabljena predavateljica sodeluje na številnih strokovnih srečanjih po Sloveniji, njeno delo pa vseskozi prežema prizadevanje za čim boljše odnose tako med zdravstvenimi delavci in sodelavci kot med njimi in bolniki.

»Dobri medsebojni odnosi temeljijo na uspešni komunikaciji in so pogoj za psihično stabilnost slehernega človeka. Mediacija ponuja prostor za reševanje konfliktov v zaupnem in nevtralnem okolju, kjer sprti strani poskušata sami najti najboljšo rešitev spora. Povedati, poslušati in biti slišan so temeljne komponente sporazumevanja. Vendar pa sposobnost ubeseditve, dober sluh, znanje jezika in razumevanje govora še zdaleč niso dovolj, da je informacija, ki jo posredujemo, razumljena tako, kot smo jo želeli podati. Z uporabo mediacijskih načel in tehnik lahko sebi in drugim pomagamo narediti naše odnose izjemne kljub drugačnosti pogledov, želja in potreb. Nikoli ne bomo živeli v skupnosti brez sporov, lahko pa se jih naučimo reševati na miren in spoštljiv način, marsikaterega pa tudi preprečiti. Uporaba mediacijskih veščin je korak k strpnejši družbi in boljšemu počutju vseh nas.«

 

Dogodki, ki bi vas tudi utegnili zanimati

Povabi še prijatelje!

Deli naše dogodke s prijatelji in jih povabi v našo družbo.